SVH ERKEND | 8,9 DOOR 1247 STUDENTEN | E-LEARNING

FOOD | WINE | HOSPITALITY

Hospitality Cursus – SVH Hospitality

5 sterren

8.9 door 1247 studenten

5 sterren

8.9 door 1247 studenten

PROGRAMMA

Hospitality en teambuilding voor het hele team! De training die gegarandeerd zorgt voor een top (terras)seizoen! Gemiddelde besteding per gast structureel 10% hoger? 

Creëer een hogere beleving en besteding van gasten door je team deel te laten nemen aan deze inspirerende trainingsdag! De training is tevens een enorme boost voor de teamspirit. 

                                                                 ¨Wist je dat  je tussen de zeventien en twintig
                                                                            contactmomenten hebt met de gast?¨

De trainingsdag is een interactieve en inspirerende dag waarin we het team activeren om na de trainingsdag met elkaar aan de slag te gaan met de behandelde onderwerpen. Uit eerdere resultaten is gebleken dat de gemiddelde besteding per gast structureel en effectief minimaal 10% hoger is dan voor de trainingsdag! De trainingsdag is opgebouwd uit een aantal onderdelen zodat de dag een dynamisch karakter heeft en er meerdere onderwerpen behandeld kunnen worden. 

OCHTEND BEWUST GASTHEERSCHAP
Hier gaan we de diepte in op de psychologie en toepassen van bewust gastheerschap. Wat voor technieken kun je daarvoor inzetten en hoe kunnen we dit gebruiken om de gasten een optimale beleving te bieden met een zo hoog mogelijke besteding en uiteraard op  gastvrije wijze. Een greep uit de behandelde onderdelen van deze training:

√ Gesprekstechnieken
√ Verkoop en advies technieken, vraagtechnieken,
√ Inspelen met de (on)bewuste behoefte van de gast
√ (non)- verbale communicatie en de invloed hiervan

LUNCHBREAK

MIDDAG . GASTENREIS EN CONTACTMOMENTEN
Middels een waardevolle template die wij inzetten analyseren we voor diverse belangrijke situaties de contactmomenten en bespreken dit met de deelnemers om deze momenten waardevoller te maken en bewustwording over het belang hiervan te verhogen. 

Om medewerkers in de Hospitality te binden, behouden en boeien is het van groot belang een ontwikkelcultuur te creëren waarin de medewerkers niet alleen doorgroeimogelijkheden hebben in een hogere functie maar ook in hun eigen functie en als team.

Voor Wie?

In deze Hospitality training leer je belangrijke vaardigheden in de professionele horecazaak, hotel of receptie onder de knie te krijgen. Je ben te spil in het web van de organisatie!

Om medewerkers in de Hospitality te binden, behouden en boeien is het van groot belang een ontwikkelcultuur te creëren waarin de medewerkers niet alleen doorgroeimogelijkheden hebben in een hogere functie maar ook in hun eigen functie en als team. De training is voor zowel nieuwe medewerkers als uw vakkrachten een zeer waardevolle dag om aan deel te nemen. Medewerkers, supervisors, leidinggevende en vakkrachten. Iedereen draagt bij aan de totale beleving.

Wanneer jouw team gefocust is op beleving en besteding van de gast en hier ook plezier in heeft, zal de gastbeleving en het werkplezier verhoogd worden. 

Je doet voldoende kennis op om direct aan de slag te kunnen!

  • Je hebt liefde voor werken in de horeca!
  • Je bent een harde werker en praktijkgericht!
  • Je wilt van je hobby je werk maken!
  • Je bent werkzaam in de horeca!

Voordelen

  • Praktijk: 1 lesdag

  • Incompany – Offerte

  • Nederlands of Engels

  • Minimaal 12 deelnemers

  • Certificaat Hospitality

Aanvragen

MAATWERK OPLEIDINGEN VOOR JOUW BEDRIJF

De opleidingen en cursussen die we aanbieden voor individuele deelnemers zijn ook beschikbaar voor jouw bedrijf opmaat.

VEELGESTELDE VRAGEN

SVH staat voor: Stichting Vakbekwaamheid Horeca.
SVH heeft als kerndoel het vergroten van de vakbekwaamheid in de horeca. Samen met partners uit het horecaonderwijs en bedrijfsleven ontwikkelt SVH (digitale) leermiddelen en lesmethodes voor het (mbo-)onderwijs, opleiders en ondernemers. SVH waarborgt kennis door het afnemen van examens en geeft inzicht in het opleidingsaanbod voor de horeca. Zo leveren zij een bijdrage aan de aansluiting van het horecaonderwijs op het bedrijfsleven, dragen we bij aan vernieuwing en vergroten wij de vakbekwaamheid in de branche. www.svh.nl

De vraag naar educatie neemt sterk toe, omdat steeds meer mensen meer willen weten. Naast onze praktijkopleidingen gebruiken wij moderne digitale leermethodes zoals E-learning, Game-learning en Mobile learning.
Onderstaand een overzicht van de verschillende kennisniveaus:
– Niveau 1 (Basis)
– Niveau 2 (Half gevorderd)
– Niveau 3 (Gevorderd)
– Niveau 4 (Expert)

SVH is een onafhankelijke organisatie en hecht veel waarde aan transparantie en betrouwbaarheid. Daarom hebben zij de Stichting Examenkamer gevraagd extern toezicht te houden op alle examens van SVH. 

De Stichting Examenkamer is een onafhankelijke instelling die toezicht houdt op beroepskwalificerende en/of functiegerichte examens. De Examenkamer heeft verschillende audits uitgevoerd en geconstateerd dat de SVH examens voldoen aan de gestelde eisen. 

Zo zorgen wij ervoor dat de kwaliteit van jouw SVH certificaten en diploma’s extra wordt gewaarborgd.

Game learning, dat is leren door vermaak, zou je ook kunnen zeggen. Door informatie en/of vaardigheden in spelvorm aan te bieden, maken we leren, ontdekken en ervaren leuk. Je blijft gemotiveerd en de opgedane kennis beklijft beter. Je kunt in je eigen tempo kennis verzamelen en ervaring opdoen. Het E- learning│Game Learning bevat een unieke leermethode. Het programma is opgebouwd uit kennis, inzicht en toepassing. Het kan daarom best lastig zijn om de vragen te beantwoorden. Ik raad je daarom aan om eerste de lessen goed te doorlopen en daarna pas de vragen te beantwoorden.

SVH, SDEN en WSET zijn geen opleidingen maar examen niveaus van drie onafhankelijke organisaties. Wijncursussen vind je tegenwoordig op ieder hoek van de straat, het is juist van belang dat je een erkende opleider vindt die aansluit bij jouw wensen. Doordat de WSET internationaal de grootse organisatie is voor wijnopleiding wordt deze vaak ten onrechte gezien als internationaal erkende opleiding. Inhoudelijk blijft de opleiding sterk achter ten opzichte van SVH en SDEN, die overigens beide wel een branche-erkenning hebben met internationale allure.

Theoretische en proefkundige kaders.
Voor zowel de examens van SVH als van de SDEN gelden theoretische en proefkundige kaders. Voor de SVH-examens geldt een plus, dat wil zeggen extra inhoud op praktische toepasbaarheid. Die extra inhoud heeft betrekking op alles wat een medewerker in de horeca moet weten binnen bepaalde functies om een goed advies aan de gast te kunnen geven. Maar ook de hobbyist thuis, die meer wil weten van wijn en spijs.

Nee dat is niet verplicht! maar… een succesvolle cursus/training of opleiding dient te worden bekroond met een betekenisvol diploma, het onomstotelijke bewijs dat je een bepaald kennisniveau hebt. Onder het kopje examens in het hoofdmenu vind je de verschillende datums voor het officiële SVH examen. Voor meer informatie over examens zie ook SVH.nl 

Kijk voor de actuele regels rondom aftrek van studiekosten op www.belastingdienst.nl

Studiekosten zijn fiscaal aftrekbaar maar er zijn wel wat voorwaarden aan verbonden. De belangrijkste voorwaarden zijn:
1) De studiekosten die je maakt dienen verband te houden met het verwerven van je inkomen.
2) Je kunt met deze wijnstudie een betere positie verwerven binnen het bedrijf waar je werkt.
Kijk voor de actuele regels rondom aftrek van studiekosten op www.belastingdienst.nl
Heb je een klacht?
Heb je een klacht over onze dienstverlening , dan leg je deze voor aan directie  van de WTOL Academy BV. Wij doen onze uiterste best om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Zie ook onze algemenen voorwaarden 
Omschrijving van jouw klacht
Geef in de brief of per mail duidelijk aan wat de klacht is en/of waarom je niet tevreden bent met de oplossing. Vermeld altijd je persoonlijke gegevens en rekeningnummer. Je  brief kun je sturen naar: Klik hier
Reactie binnen 6 weken
De directie van de WTOL Academy BV streeft ernaar zo snel mogelijk schriftelijk te reageren. Je ontvangt uiterlijk binnen 6 weken een reactie.
Niet eens met antwoord directie
Ben je het niet eens met de reactie van de directie? Dan kun je je wenden tot de rechter. In bepaalde gevallen kun je je wenden tot de geschillencommissie.
Uitspraak bindend
De uitspraak van de Geschillencommissie voor jou en voor de WTOL Academy BV is bindend. De Geschillencommissie brengt voor behandeling van een geschil kosten in rekening. Voor meer informatie neemt je contact op met de Geschillencommissie.
Laat hier je gegevens achter en we nemen binnen één werkdag contact met jou op.
Je kunt ook rechtstreeks contact met ons opnemen. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur. We staan je graag te woord.
ALLE VEELGESTELDE VRAGEN