Project Description

Heb je een klacht?
Heb je een klacht over onze dienstverlening , dan leg je deze voor aan directie  van de WTOL Academy BV. Wij doen onze uiterste best om uw klacht naar tevredenheid op te lossen. Zie ook onze algemenen voorwaarden 
Omschrijving van jouw klacht
Geef in de brief of per mail duidelijk aan wat de klacht is en/of waarom je niet tevreden bent met de oplossing. Vermeld altijd je persoonlijke gegevens en rekeningnummer. Je  brief kun je sturen naar: Klik hier
Reactie binnen 6 weken
De directie van de WTOL Academy BV streeft ernaar zo snel mogelijk schriftelijk te reageren. Je ontvangt uiterlijk binnen 6 weken een reactie.
Niet eens met antwoord directie
Ben je het niet eens met de reactie van de directie? Dan kun je je wenden tot de rechter. In bepaalde gevallen kun je je wenden tot de geschillencommissie.
Uitspraak bindend
De uitspraak van de Geschillencommissie voor jouw en voor de WTOL Academy BV zijn bindend. De Geschillencommissie brengt voor behandeling van een geschil kosten in rekening. Voor meer informatie neemt je contact op met de Geschillencommissie.